Další shop update bude už na začátku května. Pro další info se přihlas k newsletteru.

Reklamace a vrácení zboží

Něco není v pořádku?

To mě mrzí, ale spolu to vyřešíme :)

Pokud Vám kousek nevyhovuje, máte po obdržení své objednávky 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodů. 

V případě reklamace mi, prosím, napište na e-mail: studio.studimo@gmail.com. Spolu se na to podíváme a najdeme nejlepší řešení k vaší spokojenosti. 

Dbejte prosím na skutečnost, že na personalizované šperky (individuální ražba) se záruka výměny nevztahuje.

Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození zapříčiněné nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním.

V případě, že dojde k podráždění pokožky, nedoporučuji šperk nadále nosit, z důvodu možnosti alergické reakce. Také u některých osob s agresivním potem, může šperk na povrchu zoxidovat. Ani jedna z těchto uvedených výjimečných nepříjemností však není chyba výrobku a proto jej není možné z těchto důvodů reklamovat.